Мени
Чувам те
Чувам те
Најновији текстови
Тема месеца
Актуелне обуке
Видео
Вести
Контакт
Мени
О нама
Чувам те
О националној платформи за превенцију насиља које укључује децу
Шта је насиље?
Шта је насиље и врсте насиља
Шта је насиље?
Физичко насиље
Психичко насиље
Сексуално насиље
Експлоатација деце
Дигитално насиље
Социјално насиље
Трговина људима
Насилни екстремизам
Занемаривање и немарно поступање
Злоупотреба детета и ученика
Вршњачко насиље
Насиље у школи
Поступање у случају насиља
О Тиму школе за заштиту од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања
Мере које установа предузима у зависности од нивоа насиља над дететом/учеником
Ситуације када се укључују друге установе
Питања и одговори
Најчешћа питања и одговори на једном месту
Актуелности
Информативни текстови
Сви текстови
Породичне теме
Деца и млади
Интернет и друштвене мреже
Међусекторска сарадња у заштити деце од насиља
Вести
Вести
Обуке
Едукација о превенцији насиља
Онлајн обука за ученике
Онлајн обуке за запослене
Онлајн обуке за родитеље
Циљ онлајн обука
Контакт
Будимо у контакту
Контактирајте са нама
Пријава насиља
Пријава насиља
Формулар за пријаву насиља
Провера статуса пријаве насиља
Видео упутство - Како пријавити насиље?
Контакт
Instagram
Facebook
L
+
-
национална платформа
за превенцију насиља које укључује децу
...јер
заједно
смо јачи!
Кликни овде и ПРИЈАВИ НАСИЉЕ
Тражи
Одаберите категорију:
Сви текстови
Породичне теме
Деца и млади
Интернет и друштвене мреже
Међусекторска сарадња у заштити деце од насиља
Актуелности
Информативни текстови
5. октобар 2022.
О моралном суђењу деце кроз избор награда и казни
5. октобар 2022.
Искуство психолога-педагога из праксе: Како уз помоћ „лилихипа“ објаснити родитељима став школе о вршњачком насиљу?
5. октобар 2022.
ПОРОДИЧНО НАСИЉЕ И ШТА СА ДЕЦОМ, ПРЕПОЗНАВАЊЕ СИМПТОМА, ДА ЛИ ЈЕ ДЕТЕ ИЗЛОЖЕНО ПОРОДИЧНОМ НАСИЉУ
13. мај 2022.
Искуства из школе - Како можемо бити актери у превенцији вршњачког насиља чија су мета ученици са сметњама у развоју и инвалидитетом?
13. мај 2022.
Зашто је важно да се информишемо о инклузивном образовању и боље упознамо ученике са сметњама у развоју и инвалидитетом у својим школама?
10. мај 2022.
Шта школа треба да уради када се вршњачко насиље деси ван њених просторија?
10. мај 2022.
Како разумно и са емпатијом разговарати са адолесцентом
10. мај 2022.
Пример из праксе: Школски форум театар у Пољопривредно-хемијској школи „Др Ђорђе Радић“ Краљево
10. мај 2022.
Пример из праксе: Какве последице вербално насиље оставља на ученика?
10. мај 2022.
Пример из праксе: Како стати на пут дигиталном насиљу?
10. мај 2022.
Искуство из праксе: Како спречити вршњачко насиље у школама?
10. мај 2022.
Позитиван пример из праксе: ЖИВА БИБЛОТЕКА У ПОЉОПРИВРЕДНО-ХЕМИЈСКОЈ ШКОЛИ “ДР ЂОРЂЕ РАДИЋ”, КРАЉЕВО
10. мај 2022.
Депресивни адолесцент у школском окружењу
10. мај 2022.
Интервју са Зораном Милачићем, директором Центра за заштиту одојчади, деце и омладине Звечанска
8. април 2022.
Дискриминација деце на основу пола
8. април 2022.
Дискриминација ученика на основу успеха у школи - од стране наставника и од стране вршњака
6. април 2022.
Комуникација у виртуелном и реалном свету: Поштујмо различитости!
6. април 2022.
Појмови које морамо знати како бисмо препознали и спречили насиље
4. април 2022.
Облици вршњачког насиља и како их спречити из угла разредног старешине
4. април 2022.
Који су најчешћи облици вршњачког насиља на која се деца у школи жале
1
...
7
8
9
...
19