Školski psiholog Milena Crnatović je, iz svog iskustva, govorila o tome kako se poneti kada vršnjaci prijave da njihov drug ili drugarica trpe nasilje.
- Vršnjačka podrška je zapravo najznačajnija i mi smo imali takve situacije gde zapravo i drugari prvi primere da postoji neka promena u ponašanju, pa upravo po tome, ukoliko se kvalitet odnosa i navike deteta menjaju to će prvo primetiti oni koji najviše vremena provode sa njima, a to su zapravo vršnjaci. Tako da oni predstavljaju jednu značajnu kariku u tom procesu kada mi otkrivamo da dete trpi i kada mu pomažemo.
Takođe, ona je istakla značaj da škola svojim zaposlenima obezbedi kvalitetne obuke kako bi bilo moguće na vreme primetiti znakove da dete trpi nasilje.
- Škola se zapravo trudi da i svojim zaposlenima obezbedi adekvatno stručno usavršavanje i nastavnici zaista kontinuirano prolaze različite obuke gde se upoznaju sa strategijama kako pomoći, pre svega kako prepoznati da dete trpi određeno nasilje, kako u školi tako i u porodici i na koji način zapravo treba reagovati na sumnju i pomoći detetu.