Učenje može imati različite oblike, od formalnog u profesionalnom okruženju, do neformalnog zasnovanog na određenim aktivnostima. Učenje mladih o pozitivnom socijalnom ponašanju i prevenciji nasilja ne moraju biti uvek formalni. Decu je moguće edukovati u interakciji na časovima, grupnim aktivnostima, u onlajn učionici ili neformalno, tokom slobodnog vremena u prijateljskoj, opuštenoj komunikaciji.
Roditelji mogu da se pridržavaju nečeg poput digitalnog bontona na sopstvenim nalozima na društvenim mrežama i da razgovaraju o tome sa decom. Na taj način daju mlađima dobar primer kako bi profil trebalo da izgleda. Digitalna pismenost i lako snalaženje na mreži svojstvene su današnjoj deci, pa i roditelji mogu od njih da nauče nekoliko korisnih trikova i da se više informišu o trenutnim trendovima i popularnim aplikacijama. Starija braća i sestre savetovanjem i učenjem mogu da obezbede sigurnost na mreži za mlađe članove porodice.
Nastavnici imaju zadatak da kroz kreativne, grupne aktivnosti podstiču interakciju, moralni angažman i pozitivne odnose među vršnjacima. U tome im mogu pomoći dobri, primerni, stariji učenici koji imaju veći uticaj na one mlađe, od samih prosvetnih radnika. Na taj način, svi su uključeni, a svakodnevne aktivnosti postaju zanimljivije i korisnije.
Ostali resursi koji roditeljima i učiteljima mogu biti od koristi uključuju: informacije o prevenciji digitalnog nasilja, o prevenciji vršnjačkog nasilja u školi i video zapise namenjene mlađoj deci (iz kojih mogu da saznaju šta sve podrazumeva nasilje, u kojoj meri šteti drugima i kako se protiv njega boriti).
Ukoliko vi ili neko iz vaše okoline trpi vršnjačko nasilje to možete da prijavite OVDE.