Мени
Чувам те
Чувам те
Најновији текстови
Тема месеца
Актуелне обуке
Видео
Вести
Контакт
Мени
О нама
Чувам те
О националној платформи за превенцију насиља које укључује децу
Шта је насиље?
Шта је насиље и врсте насиља
Шта је насиље?
Физичко насиље
Психичко насиље
Сексуално насиље
Експлоатација деце
Дигитално насиље
Социјално насиље
Трговина људима
Институционално насиље
Насилни екстремизам
Занемаривање и немарно поступање
Злоупотреба детета и ученика
Вршњачко насиље
Насиље у школи
Поступање у случају насиља
О Тиму школе за заштиту од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања
Мере које установа предузима у зависности од нивоа насиља над дететом/учеником
Ситуације када се укључују друге установе
Питања и одговори
Најчешћа питања и одговори на једном месту
Актуелности
Информативни текстови
Сви текстови
Породичне теме
Деца и млади
Интернет и друштвене мреже
Међусекторска сарадња у заштити деце од насиља
Вести
Вести
Обуке
Едукација о превенцији насиља
Онлајн обука за ученике
Онлајн обуке за запослене
Онлајн обуке за родитеље
Циљ онлајн обука
Пријава насиља
Пријава насиља
Формулар за пријаву насиља
Провера статуса пријаве насиља
Видео упутство - Како пријавити насиље?
Статистика
Статистика насиља која укључује децу
Статистика насиља која укључује децу
Контакт
Будимо у контакту
Контактирајте са нама
Контакт
Instagram
Facebook
L
+
-
национална платформа
за превенцију насиља које укључује децу
...јер
заједно
смо јачи!
Кликни овде и ПРИЈАВИ НАСИЉЕ
Тражи
Одаберите категорију:
Сви текстови
Породичне теме
Деца и млади
Интернет и друштвене мреже
Међусекторска сарaдња у заштити деце од насиља
Актуелности
Информативни текстови
13. мај 2022.
Зашто је важно да се информишемо о инклузивном образовању и боље упознамо ученике са сметњама у развоју и инвалидитетом у својим школама?
10. мај 2022.
Шта школа треба да уради када се вршњачко насиље деси ван њених просторија?
10. мај 2022.
Како разумно и са емпатијом разговарати са адолесцентом
10. мај 2022.
Пример из праксе: Школски форум театар у Пољопривредно-хемијској школи „Др Ђорђе Радић“ Краљево
10. мај 2022.
Пример из праксе: Какве последице вербално насиље оставља на ученика?
10. мај 2022.
Пример из праксе: Како стати на пут дигиталном насиљу?
10. мај 2022.
Искуство из праксе: Како спречити вршњачко насиље у школама?
10. мај 2022.
Позитиван пример из праксе: ЖИВА БИБЛОТЕКА У ПОЉОПРИВРЕДНО-ХЕМИЈСКОЈ ШКОЛИ “ДР ЂОРЂЕ РАДИЋ”, КРАЉЕВО
10. мај 2022.
Депресивни адолесцент у школском окружењу
10. мај 2022.
Интервју са Зораном Милачићем, директором Центра за заштиту одојчади, деце и омладине Звечанска
8. април 2022.
Дискриминација деце на основу пола
8. април 2022.
Дискриминација ученика на основу успеха у школи - од стране наставника и од стране вршњака
6. април 2022.
Комуникација у виртуелном и реалном свету: Поштујмо различитости!
6. април 2022.
Појмови које морамо знати како бисмо препознали и спречили насиље
4. април 2022.
Облици вршњачког насиља и како их спречити из угла разредног старешине
4. април 2022.
Који су најчешћи облици вршњачког насиља на која се деца у школи жале
4. април 2022.
Интервју са Жељком Бургунд, руководиоцем пројекта Сигурни ЧЕТ у оквиру сервиса за саветодавно телефонску подршку НАДЕЛ
1. април 2022.
Дискриминација деце на основу „финансијске моћи“
1. април 2022.
Дискриминација деце на основу неког инвалидитетa или здравственог проблема
30. март 2022.
Дискриминација деце на основу физичког изгледа
1
...
10
11
12
...
22