Мени
Чувам те
Чувам те
Најновији текстови
Тема месеца
Актуелне обуке
Видео
Вести
Контакт
Мени
О нама
Чувам те
О националној платформи за превенцију насиља које укључује децу
Шта је насиље?
Шта је насиље и врсте насиља
Шта је насиље?
Физичко насиље
Психичко насиље
Сексуално насиље
Експлоатација деце
Дигитално насиље
Социјално насиље
Трговина људима
Насилни екстремизам
Занемаривање и немарно поступање
Злоупотреба детета и ученика
Вршњачко насиље
Насиље у школи
Поступање у случају насиља
О Тиму школе за заштиту од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања
Мере које установа предузима у зависности од нивоа насиља над дететом/учеником
Ситуације када се укључују друге установе
Питања и одговори
Најчешћа питања и одговори на једном месту
Актуелности
Информативни текстови
Сви текстови
Породичне теме
Деца и млади
Интернет и друштвене мреже
Међусекторска сарадња у заштити деце од насиља
Вести
Вести
Обуке
Едукација о превенцији насиља
Онлајн обука за ученике
Онлајн обуке за запослене
Онлајн обуке за родитеље
Циљ онлајн обука
Контакт
Будимо у контакту
Контактирајте са нама
Пријава насиља
Пријава насиља
Формулар за пријаву насиља
Провера статуса пријаве насиља
Видео упутство - Како пријавити насиље?
Контакт
Instagram
Facebook
L
+
-
национална платформа
за превенцију насиља које укључује децу
...јер
заједно
смо јачи!
Кликни овде и ПРИЈАВИ НАСИЉЕ
Тражи
Одаберите категорију:
Сви текстови
Породичне теме
Деца и млади
Интернет и друштвене мреже
Међусекторска сарадња у заштити деце од насиља
Актуелности
Информативни текстови
Сви текстови
13. мај 2022.
Искуства из школе - Како можемо бити актери у превенцији вршњачког насиља чија су мета ученици са сметњама у развоју и инвалидитетом?
13. мај 2022.
Зашто је важно да се информишемо о инклузивном образовању и боље упознамо ученике са сметњама у развоју и инвалидитетом у својим школама?
10. мај 2022.
Шта школа треба да уради када се вршњачко насиље деси ван њених просторија?
10. мај 2022.
Пример из праксе: Школски форум театар у Пољопривредно-хемијској школи „Др Ђорђе Радић“ Краљево
10. мај 2022.
Искуство из праксе: Како спречити вршњачко насиље у школама?
10. мај 2022.
Позитиван пример из праксе: ЖИВА БИБЛОТЕКА У ПОЉОПРИВРЕДНО-ХЕМИЈСКОЈ ШКОЛИ “ДР ЂОРЂЕ РАДИЋ”, КРАЉЕВО
10. мај 2022.
Интервју са Зораном Милачићем, директором Центра за заштиту одојчади, деце и омладине Звечанска
8. април 2022.
Дискриминација ученика на основу успеха у школи - од стране наставника и од стране вршњака
4. април 2022.
Облици вршњачког насиља и како их спречити из угла разредног старешине
4. април 2022.
Интервју са Жељком Бургунд, руководиоцем пројекта Сигурни ЧЕТ у оквиру сервиса за саветодавно телефонску подршку НАДЕЛ
2. март 2022.
Интервју са Мајом Гојковић, министарком културе и информисања
31. јануар 2022.
Објашњење стручњака: Како сексуално насиље утиче на децу
21. јануар 2022.
Како да створите емоционално подржавајуће окружење у учионици
20. јануар 2022.
Интервју са министарком правде Мајом Поповић
15. децембар 2021.
Како се обичан сукоб/неспоразум може претворити у вршњачко насиље у школи?
3. децембар 2021.
Министарство унутрашњих послова промовише националну платформу - "Чувам те" - кроз пројекат са партиципацијом младих на највишем нивоу
1. децембар 2021.
Шта школе могу да ураде ако примете да је ученик извршилац насиља?
1. децембар 2021.
Како школа може да ради на превенцији и сузбијању вршњачког насиља?
22. новембар 2021.
Начини на које школе, родитељи и васпитачи могу да спрече насиље у школама
8. септембар 2021.
Интервју са Александром Мартиновић, оснивачицом удружења “Друг није мета”
1
2
3
4
...
6