Мени
Чувам те
Чувам те
Најновији текстови
Тема месеца
Актуелне обуке
Видео
Вести
Контакт
Мени
О нама
Чувам те
О националној платформи за превенцију насиља које укључује децу
Шта је насиље?
Шта је насиље и врсте насиља
Шта је насиље?
Физичко насиље
Психичко насиље
Сексуално насиље
Експлоатација деце
Дигитално насиље
Социјално насиље
Трговина људима
Институционално насиље
Насилни екстремизам
Занемаривање и немарно поступање
Злоупотреба детета и ученика
Вршњачко насиље
Насиље у школи
Поступање у случају насиља
О Тиму школе за заштиту од дискриминације, насиља, злостављања и занемаривања
Мере које установа предузима у зависности од нивоа насиља над дететом/учеником
Ситуације када се укључују друге установе
Питања и одговори
Најчешћа питања и одговори на једном месту
Актуелности
Информативни текстови
Сви текстови
Породичне теме
Деца и млади
Интернет и друштвене мреже
Међусекторска сарадња у заштити деце од насиља
Вести
Вести
Обуке
Едукација о превенцији насиља
Онлајн обука за ученике
Онлајн обуке за запослене
Онлајн обуке за родитеље
Циљ онлајн обука
Пријава насиља
Пријава насиља
Формулар за пријаву насиља
Провера статуса пријаве насиља
Видео упутство - Како пријавити насиље?
Статистика
Статистика насиља која укључује децу
Статистика насиља која укључује децу
Контакт
Будимо у контакту
Контактирајте са нама
Контакт
Instagram
Facebook
L
+
-
национална платформа
за превенцију насиља које укључује децу
...јер
заједно
смо јачи!
Кликни овде и ПРИЈАВИ НАСИЉЕ
Тражи
Одаберите категорију:
Сви текстови
Породичне теме
Деца и млади
Интернет и друштвене мреже
Међусекторска сарaдња у заштити деце од насиља
Актуелности
Информативни текстови
Сви текстови
15. децембар 2022.
Појам трговине људима и улога школе у заштити ученика
12. децембар 2022.
Како да школско особље примети да дете трпи насиље у породици?
12. децембар 2022.
Добри примери превентивних активности у настави и током часова
12. децембар 2022.
Значај превентивних активности у настави и током часова у сузбијању насиља међу вршњацима
9. децембар 2022.
Шта школа треба да уради када примети знакове занемаривања детета
9. децембар 2022.
Зашто нам је веома важна процена СЕУ компетенција ученика у свакодневном васпитном раду?
5. октобар 2022.
Учење са децом кроз игру од стране родитеља и наставника
5. октобар 2022.
Процена стања у школи у области борбе против насиља
5. октобар 2022.
Пример из праксе: Превенција насиља, посебни ризици и мере заштите у Дому ученика
5. октобар 2022.
О моралном суђењу деце кроз избор награда и казни
5. октобар 2022.
Искуство психолога-педагога из праксе: Како уз помоћ „лилихипа“ објаснити родитељима став школе о вршњачком насиљу?
13. мај 2022.
Искуства из школе - Како можемо бити актери у превенцији вршњачког насиља чија су мета ученици са сметњама у развоју и инвалидитетом?
13. мај 2022.
Зашто је важно да се информишемо о инклузивном образовању и боље упознамо ученике са сметњама у развоју и инвалидитетом у својим школама?
10. мај 2022.
Шта школа треба да уради када се вршњачко насиље деси ван њених просторија?
10. мај 2022.
Пример из праксе: Школски форум театар у Пољопривредно-хемијској школи „Др Ђорђе Радић“ Краљево
10. мај 2022.
Искуство из праксе: Како спречити вршњачко насиље у школама?
10. мај 2022.
Позитиван пример из праксе: ЖИВА БИБЛОТЕКА У ПОЉОПРИВРЕДНО-ХЕМИЈСКОЈ ШКОЛИ “ДР ЂОРЂЕ РАДИЋ”, КРАЉЕВО
10. мај 2022.
Интервју са Зораном Милачићем, директором Центра за заштиту одојчади, деце и омладине Звечанска
8. април 2022.
Дискриминација ученика на основу успеха у школи - од стране наставника и од стране вршњака
4. април 2022.
Облици вршњачког насиља и како их спречити из угла разредног старешине
1
2
3
4
...
7